23 Aralık 2012 Pazar

Gittim ama Döndüm mü?

Unuttum.

Hissizleştim.

Başka oldum.

Dışarı çıkıp bağırmak istiyorum ama dışarısı soğuk. En iyisi oturmaya devam edeyim.

Başladığım şeyleri bitirmeye çalışıyorum. Başlamadıklarımı yarım bırakmaya. Ne kadar çok yarım kalmış planım var.

O gitti diye kendimi terk ettim. Yerime yedek oyuncuyu girmiş, geri dönemiyorum.

Konuşacak birisi olsa dinlerim çünkü anlatacak hiçbir şeyim yok ama çok iyi dinlerim, emin olabilirsin.

Romantik sözleri anlıyorum ama konuşamıyorum. Belki de burdan kaybediyorum.

Kendimi bir yere ait hissetmiyorum. Atalarıma döndüm, konar göçer hayatı benimsedim.

Anlatamadığım duygularım var. Harflere dökersem, kendimden tekrar kaçarım diye korkuyorum.

'Seni seviyorum' demek istediğim insanlar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder