29 Ağustos 2013 Perşembe

S

Geçen gece aklıma geldin yıllar sonra. Düşündüm biraz, şimdi ne yapıyorsun. O kadar zaman geçmiş ki yüzünü hayal edemedim.

Sana çok şey borçluyum. Yaptıkların için değil, yapmayıp benim şu andaki adam haline gelmeme yardım ettiğin için. Umarsız, etrafındaki olaylara çok takılmayan, uzun zamanlı planlar yapıp aralardaki olayları akışına bırakan, zor durumda sakin kalıp 'aman buluruz bi çaresini illa ki' diyip rahatını bozmayan, anlık karar alıp mutlu olan ve bu huyuyla fazlasıyla sinir bozan bi adam. Ve son cümleden de anlaşılacağı gibi narsist biri.

Bağlanmamayı öğrettiğin için teşekkür ederim. Birine, sigaraya, içkiye, olaylara, yaşadığım yere...

Şu anda nerdesin, ne yapıyorsun, değiştin mi, nasılsın bilmiyorum ama umarım mutlusundur.

S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder