7 Şubat 2013 Perşembe

Yerse !?

Çok değiştik, azaldık. Sen ve biz kalmadı. Artık sadece ben varım.

Düşünmüyorum, beklemiyorum, harekete geçmiyorum ya da hep yanlış hareket ediyorum. Ama sorsalar istiyorum.

Hayallerim değişti. Kurduğum çift kişilik hayallerin, almayı istediğim çift kişilik biletlerin yerini doldurdum. Yalnızım ve gelecek planlarımı da yalnız yapıyorum. Doğru değil biliyorum ama birinin gelip hayatıma müdahale edip, yaşantımı ve geleceğimi değiştirmek istemesi, istemese bile yaşanılacak olaylar sonucunda hayallerimi değiştirmek zorunda kalabileceğim fikri bile çok ağır geliyor.

İşte bu yüzden hayatıma aldığım insanlar hep havada kaldı benim için. Düşüncelerime ters düştükleri ya da beni bunaltmaya başladıkları anda gittiler. Genellikle kendileri gitti evet, çünkü öyle zamanlar çekilmez biri oluyorum.

Yanlış yapıyorum biliyorum.

Ama;

Bu hayat benim ve kurallarını ben koyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder