7 Nisan 2013 Pazar

Yazmak

Önümüzdeki hafta vize haftam ama içimden çalışmak gelmiyor. Sen olsan zorlar mıydın beni çalışmam için? Sanmıyorum.

Yazın buralarda yokum ve arkadaşlarım yaz için planlar yapıyorlar. Tamam, tabii ki gitmek en güzeli ama en azından benim yanımda yapmasalar keşke planlarını?

Millet hayatındaki değişiklikler için bilmem kaç yıl düşünüyor, ben önümdeki 2 senenin planını 3 ayda yaptım. Pişman mıyım?
Londra'ya da nasıl giderim acaba?

İçimde kalmasın, söyleyeyim. Beni yollamazmış. Ya bi bırak allaasen.

Anlamadığım, yaşımız henüz 19-20 ve ömürlük planlar yapmaya çalışıyoruz. Çok erken değil mi? Sadece geleceği şekillendirmek lazım bence şu anda, kesinleştirmek değil.

Çoğunuzun evlendiği kişi şu andaki sevgilisi olmayacak, çok zorlamayın o yüzden.

Ayrıca hayatınızda ciddi olduğunuz ne zaman eğlenebildiniz?

Bazen keşke bu kadar takıntılı olmasam diyorum, akışına bırakabilsem, kendimle uğraşıp durmasam.

Seviyosan gel konuş bence, yeter. Sevmen de gerekmez aslında. O zaman şöyle düzeltelim; istiyosan gel konuş bence.

Ne diyorum ben?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder