8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bazen Bahtsız Bedevinden Beterim 2

Kendimi, kalbimi kapattım sanıyordum. Artçı depremlere dayanıp duruldum diye düşünmüştüm. Halbuki düşüşe geçmem tek bir darbeye bakıyormuş farkında değilmişim.

Kendime bir sınır koymuştum. '1,5 sene kimseyi sevmek, kimseye aşık olmak yok.' İlk defa verdiğim bir kararın arkasında durmak istemiyorum. Uzun zaman sonra her şeyi boş verip, kalbimi dinlemek istiyorum. Uzun zaman sonra cidden sevmek istiyorum.

Uzun zaman sonra birini cidden sevmek istiyorum, belki de farkında değilim seviyorum ama uzun bir süre sevebilir miyim onu bilmiyorum. 26 gün sonra gidiyorum ve o 26 güne güvenmek istemiyorum. O 26. günden sonra ne olur düşünmek istemiyorum ya da o 26 gün içinde neler olur kestiremiyorum. Kendimden çok ona böyle bir yük yüklemek istemiyorum.

Koca bir yaz bitti ve geldim, fakat yine gidiyorum. Bu sefer önümde yaklaşık 4-5 ay olacak ama onun benim düşüncelerimi bilirken bana 5 ay sonunda güvenmesini nasıl bekleyebilirim? Ya da sürekli onun hayatına girebilecek insanları düşünürken nasıl rahat edebilirim?

Çok dedim 'Sevmek istiyorum' diye ama hayatımın bu kadar karışık bir zamanında sevmek istediğimi söylediğimi hatırlamıyorum.

Hayatım daha basit olamaz mıydı? Kalbim biraz daha tozlu kalsaydı?

Seni seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder