27 Nisan 2013 Cumartesi

Diyalog

-Mutlu musun?
+Değilim.
-Neden?
+Mutlu olmam için bir neden yok.
-Peki neden mutsuzsun?
+Mutsuz değilim.

Hayatımdaki kısa bir konuşma kesidini okudunuz biraz önce.

'Mutlu musun?' sorusuna verdiğin her olumsuz yanıt mutsuz olduğunuzu gösteriyormuş gibi düşünüyor insanlar. Halbuki kişinin 'mutluyum' diyebilmesi çok ağır bir yük. Çünkü kişi mutluysa, bu bir süre sonra mutsuz olacağının kanıtıdır.
Her şeyin bir sonu olduğu gibi mutluluğunda bir sonu var.

-Seni seven birinin olmamasının boşluğunu hissetmiyor musun?
+Evet, hissediyorum.
-Peki neden böyle davranıyorsun.
+Yaşadıklarımdan öğrendiğim şeyler var.
-Ne peki onlar?
+10 günlük sevgi, 11. gün hiçliğe dönüşebilir.

Herkes gibi ben de arıyorum sevgiyi ve aşkı. Birine bağlı olmanın getirdiği sorumluluğu ve o kişinin yaşatacağı duyguları elbette özlüyorum, hatta arıyorum da çok belli olmasa da, doğruyu söylemek gerekirse uğrunda hatalar da yapıyorum aslında. Üstelik zamanında o hatalardan bolca yapıp dersimi de aldım ve açık konuşmak gerekirse uslanmadım da. Ancak hayatım için öncelik sırası yapmam gerekirse, onların ilk sırada yer almadığını söylemeliyim. Çünkü daha önce de dediğim gibi;
Başkasının hayatına dahil olmadan önce kendi hayatımla ilgili planlarım var.

DipNot: Konuşmalar gerçekte yaşanmış olup, sadece cümleler biraz traşlanmıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder