31 Aralık 2013 Salı

2014'lü Yazı

Her şeyden önce 2013'e haksızlık etmek istemem. Hepimiz elimizde olandan daha iyisini istediğimiz için zaten yıl içerisinde yaşadıklarımızdan tam olarak memnun olmayız. Lakin 2013'ün bana yaşattıkları, özellikle yaz ve sonbaharın bir kısmı için teşekkür etmem gerekli sanırım.

Hayatımın en güzel yazlarından biriydi 2013 yazı ve sanırım uzunca bir süre de öyle kalacak. Sonbahar ise ne kadar sancılı da olsa, güzellikleri de yok değildi. Hakkını yemeyelim.

2014'e gelince...
Öyle çok büyük isteklerim yok sanırım bu sene. Sadece 2013'ün üzerine ekleyerek gelirse memnun olurum. Biraz daha fazla başarı, mutluluk, dünyanın bir kısmını daha görebilme fırsatı ve fazladan bir miktar da para istiyorum.

Yapmak üzere, yaşamak üzere olduğum olaylarda pişman olmayayım mesela ya da hayatımın neden daha iyi olmadığını düşünmeyeyim. Çünkü zaten bu yaşımda elimdeki imkanlarla elde edebileceğim en iyi hayatlardan birini yaşıyorum.

Şu anda 2014'e ait tek sıkıntım özlem konuları olacak sanırım. Sonuçta ben yine gidiyorum ve insanlar oldukları yerde durup, yeniden arkamdan el sallayacaklar bana.

Yeni yıldan daha başarılı biri olmak, önemsediğim insanların daha mutlu olmasını, etrafımda olmaması gerekenlerin gitmesini ve mutlu olmayı istiyorum.

Dear Santa;
Take this letter and make it real. Don't make me angry.
I love you. 
See you in 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder